ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
У Вищому професійному училищі №29 смт Володимирець створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми
потребами,забезпечено їх безперешкодним доступом до всіх приміщень закладу освіти.
Заклад співпрацює з Володимирецьким інклюзивно-ресурсним центром Володимирецької районної ради Рівненської області, де можуть
отримати консультації педагогічні працівники з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьки та учні; є можливість отримати
додаткові освітні послуги – індивідуальні корекційно-розвиткові заняття практичного психолога, логопеда (при ІРЦ).
Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
потребами,забезпечено їх безперешкодним доступом до всіх приміщень закладу освіти.
Заклад співпрацює з Володимирецьким інклюзивно-ресурсним центром Володимирецької районної ради Рівненської області, де можуть
отримати консультації педагогічні працівники з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьки та учні; є можливість отримати
додаткові освітні послуги – індивідуальні корекційно-розвиткові заняття практичного психолога, логопеда (при ІРЦ).
Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
- пандус;
- необхідні місця руху обладнані поручнями;
- кнопка виклику;
- організоване чергування.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання
відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів
провітрювання. Бібліотека надає доступ до електронних підручників.
Училищна територія підтримується в належному стані відповідно до потреб здобуття професії учнів з особливими освітніми потребами.
відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів
провітрювання. Бібліотека надає доступ до електронних підручників.
Училищна територія підтримується в належному стані відповідно до потреб здобуття професії учнів з особливими освітніми потребами.